logo

Top management

Plaća za poziciju Voditelj call centra, Hrvatska

Prosječna Hrvatska neto plaća je
Na plaću zaposlenika utječe nekoliko čimbenika, prije svega regija u kojoj rade, duljina iskustva, veličina tvrtke i drugo.
Besplatno i anonimno usporedite svoju plaću s drugim ljudima na istoj poziciji i u istoj regiji.
80% ljudi zarađuje:
10K - 23K HRK
10% zarađuje manje od 10K HRK
10% zarađuje više od 23K HRK

Plaće u anketi su izražene u neto iznosu.

Na temelju ankete o plaćama MojaPlaca.hr, 80% ljudi na poziciji Voditelj call centra u Hrvatska zarađuje između 10 499 HRK i 22 814 HRK mjesečno neto.

10% zaposlenika zarađuje manje od 10 499 HRK, a 10% ljudi zarađuje više od 22 814 HRK.

Istraživanje se temelji na podacima zaposlenika, očišćenim od ekstremnih i duplih vrijednosti. Ispunjavanjem besplatne, anonimne ankete dobit ćete točniju usporedbu plaća s drugim ljudima koji rade na istoj poziciji kao i vi.

Koji posao obično obavlja Voditelj call centra

  • Nadgledati i upravljati svakodnevnim operacijama pozivnog centra, osiguravajući učinkovitu i efektivanu dostavu usluga.
  • Razviti i primijeniti strateške planove za poboljšanje usluge korisnicima, operacijske učinkovitosti i ukupnog performansa pozivnog centra.
  • Voditi, mentorirati i razvijati visoko učinkovit tim menadžera i osoblja pozivnog centra kako bi se postigao organizacijski ciljevi i zadaci.
  • Uspostaviti i nadgledati ključne pokazatelje uspješnosti (KPI-je) kako bi se ocijenila učinkovitost i kvaliteta operacija pozivnog centra.
  • Suradivati s drugim odjelima kako bi se aktivnosti pozivnog centra uskladile s širim ciljevima i strategijama tvrtke.
  • Pokretati inicijative stalnog poboljšanja kako bi se optimizirali procesi, tehnologija i interakcije s korisnicima.
  • Upravljati proračunskim planiranjem i kontrolom kako bi se osigurala rentabilnost i financijska učinkovitost operacija pozivnog centra.
  • Osigurati usklađenost s industrijskim regulacijama i politikama tvrtke, održavajući visoke standarde usluge korisnicima i zaštite podataka.
  • Analizirati i izvještavati o metrikama performanse pozivnog centra, pružajući uvid i preporuke vodstvu.
  • Stvoriti pozitivan i motivirajući radni okoliš koji potiče timski rad, inovacije i profesionalni razvoj.
  • Riješavati pobuđene problematične korisničke slučajeve i pritužbe, osiguravajući zadovoljavajuće rješenje i korisničko zadovoljstvo.

Za tvrtke - steknite povjerenje u odlučivanju o plaćama

Pošteno odredite plaće svojih zaposlenika. U tome će vam pomoći detaljan izvještaj o plaći. Uvijek ćete imati pri ruci relevantne podatke o plaći.

Najčešći put karijere zaposlenika

Grafikon prikazuje kako zaposlenici najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na naziv radnog mjesta da biste se upoznali s podacima o plaćama.

Pozicija Voditelj call centra na tržištu rada

Ova pozicija
je na rangu plaća na

81 mjestu

Zastupljenost žena na položaju

100%

Prosječna dob ispitanika u poziciji

39

602. mjesto

Glačar

Tekstilna i kožna industrija

Salary group 1

5 653 - 7 190 HRK

82. mjesto

Ruby Developer / Programmer

Informacijske tehnologije

Salary group 2

9 949 - 23 470 HRK

81. mjesto

Voditelj call centra

Top management

Salary group 2

10 499 - 22 814 HRK

80. mjesto

Radiolog

Medicina i socijalna skrb

Salary group 2

8 856 - 25 166 HRK

1. mjesto

Direktor IT poslova

Top management

Salary group 3

19 008 - 44 996 HRK

Je li taj raspon plaća prevelik?

Prosječnu plaću u vašoj regiji možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika

Usporedite svoju plaću s drugima.

Ponude poslova prikladne za vašu poziciju:

Pronađite bolje uvjete plaće ili financijske i nefinancijske pogodnosti za sebe.

Pogledajte ponudu oglasa za posao za ovo radno mjesto

Saznajte detaljne informacije o plaćama u svojoj zemlji

Točni podaci
za odluke o plaćama
Izvještaj
1 pozicija na godinu dana
100,00 EUR*
Pristup za 1 korisnika
Idealno za jednokratnu procjenu određenog radnog mjesta.

Često postavljana pitanja

Često postavljana pitanja i odgovori o plaći na poziciji Voditelj call centra.

Neto plaća na poziciji Voditelj call centra kreće se između 1 244 HRK i 4 643 HRK mjesečno. Za precizno uspoređivanje preporučujemo da usporedite svoju plaću putem upitnika na MojaPlaca.hr, čime ćete dobiti točniji pregled plaće uzimajući u obzir regiju u kojoj radite.

Najbolje plaćeni zaposlenici na poziciji Voditelj call centra imaju ukupnu neto plaću od najmanje 22 814 HRK mjesečno.

10% najbolje plaćenih zaposlenika na ovoj poziciji imaju ukupnu neto plaću veću od 22 814 HRK mjesečno, dok 10% najlošije plaćenih imaju manju od 10 499 HRK mjesečno. Sudjelovanjem u našem platnom upitniku dobit ćete preciznu usporedbu vaše plaće s prosjekom na tržištu uzimajući u obzir regiju u kojoj radite.

Nakon 5 godina rada na poziciji Voditelj call centra zarađuje se 16 415 HRK mjesečno u netu.

Za pregovaranje o plaći potrebno je dobro se pripremiti. Preporučujemo da se tijekom pregovaranja o plaći usredotočite na sljedeće:
  • saznajte trenutačnu tržišnu vrijednost pozicije – na MojaPlaca.hr to možete saznati besplatno i anonimno
  • isticanje iskustva i rezultata – dobro je dobro tempirati razgovor o plaći
  • proširene odgovornosti – ako radite iznad okvira svoje uloge i odgovornosti
  • pripremite alternative – ako nije moguće povećanje plaće, postoje i druge opcije (bonusi, dodatni godišnji odmor itd.)

Podaci o plaći dolaze iz platnog upitnika, gdje svatko može anonimno usporediti svoju plaću s ostalim zaposlenicima na istoj poziciji. Te podatke čistimo i obrađujemo prema našoj metodologiji. Za poziciju Voditelj call centra trenutno imamo prikupljeno 34 provjerenih ispitanika.