logo

Top management

Plaća za poziciju Voditelj call centra, Hrvatska

Prosječna Hrvatska neto plaća je
Na plaću zaposlenika utječe nekoliko čimbenika, prije svega regija u kojoj rade, duljina iskustva, veličina tvrtke i drugo.
Besplatno i anonimno usporedite svoju plaću s drugim ljudima na istoj poziciji i u istoj regiji.
80% ljudi zarađuje:
1 367 - 2 970 EUR
10% zarađuje manje od 1 367 EUR
10% zarađuje više od 2 970 EUR

Plaće u anketi su izražene u neto iznosu.

Na temelju ankete o plaćama MojaPlaca.hr, 80% ljudi na poziciji Voditelj call centra u Hrvatska zarađuje između 1 367 EUR i 2 970 EUR mjesečno neto.

10% zaposlenika zarađuje manje od 1 367 EUR, a 10% ljudi zarađuje više od 2 970 EUR.

Istraživanje se temelji na podacima zaposlenika, očišćenim od ekstremnih i duplih vrijednosti. Ispunjavanjem besplatne, anonimne ankete dobit ćete točniju usporedbu plaća s drugim ljudima koji rade na istoj poziciji kao i vi.

Koji posao obično obavlja Voditelj call centra

  • Nadgledati i upravljati svakodnevnim operacijama pozivnog centra, osiguravajući učinkovitu i efektivanu dostavu usluga.
  • Razviti i primijeniti strateške planove za poboljšanje usluge korisnicima, operacijske učinkovitosti i ukupnog performansa pozivnog centra.
  • Voditi, mentorirati i razvijati visoko učinkovit tim menadžera i osoblja pozivnog centra kako bi se postigao organizacijski ciljevi i zadaci.
  • Uspostaviti i nadgledati ključne pokazatelje uspješnosti (KPI-je) kako bi se ocijenila učinkovitost i kvaliteta operacija pozivnog centra.
  • Suradivati s drugim odjelima kako bi se aktivnosti pozivnog centra uskladile s širim ciljevima i strategijama tvrtke.
  • Pokretati inicijative stalnog poboljšanja kako bi se optimizirali procesi, tehnologija i interakcije s korisnicima.
  • Upravljati proračunskim planiranjem i kontrolom kako bi se osigurala rentabilnost i financijska učinkovitost operacija pozivnog centra.
  • Osigurati usklađenost s industrijskim regulacijama i politikama tvrtke, održavajući visoke standarde usluge korisnicima i zaštite podataka.
  • Analizirati i izvještavati o metrikama performanse pozivnog centra, pružajući uvid i preporuke vodstvu.
  • Stvoriti pozitivan i motivirajući radni okoliš koji potiče timski rad, inovacije i profesionalni razvoj.
  • Riješavati pobuđene problematične korisničke slučajeve i pritužbe, osiguravajući zadovoljavajuće rješenje i korisničko zadovoljstvo.

Za tvrtke - steknite povjerenje u odlučivanju o plaćama

Pošteno odredite plaće svojih zaposlenika. U tome će vam pomoći detaljan izvještaj o plaći. Uvijek ćete imati pri ruci relevantne podatke o plaći.

Najčešći put karijere zaposlenika

Grafikon prikazuje kako zaposlenici najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na naziv radnog mjesta da biste se upoznali s podacima o plaćama.

Pozicija Voditelj call centra na tržištu rada

Ova pozicija
je na rangu plaća na

81 mjestu

Zastupljenost žena na položaju

100%

Prosječna dob ispitanika u poziciji

38

630. mjesto

Glačar

Tekstilna i kožna industrija

Salary group 1

750 - 948 EUR

82. mjesto

Stručnjak za IT sigurnost

Informacijske tehnologije

Salary group 2

1 306 - 2 954 EUR

81. mjesto

Voditelj call centra

Top management

Salary group 2

1 367 - 2 970 EUR

80. mjesto

Voditelj autoservisa

Menadžerski posao

Salary group 2

1 260 - 3 167 EUR

1. mjesto

Direktor IT poslova

Top management

Salary group 3

2 474 - 5 857 EUR

Je li taj raspon plaća prevelik?

Prosječnu plaću u vašoj regiji možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika

Usporedite svoju plaću s drugima.

Ponude poslova prikladne za vašu poziciju:

Pronađite bolje uvjete plaće ili financijske i nefinancijske pogodnosti za sebe.

Pogledajte ponudu oglasa za posao za ovo radno mjesto

Saznajte detaljne informacije o plaćama u svojoj zemlji

Točni podaci
za odluke o plaćama
Izvještaj
1 pozicija na godinu dana
100,00 EUR*
Pristup za 1 korisnika
Idealno za jednokratnu procjenu određenog radnog mjesta.