logo

Podrška korisnicima

Plaća za poziciju Call Center Supervisor, Hrvatska

Prosječna Hrvatska neto plaća je
Na plaću zaposlenika utječe nekoliko čimbenika, prije svega regija u kojoj rade, duljina iskustva, veličina tvrtke i drugo.
Besplatno i anonimno usporedite svoju plaću s drugim ljudima na istoj poziciji i u istoj regiji.
80% ljudi zarađuje:
7 602 - 12 997 HRK
10% zarađuje manje od 7 602 HRK
10% zarađuje više od 12 997 HRK

Plaće u anketi su izražene u neto iznosu.

Na temelju ankete o plaćama MojaPlaca.hr, 80% ljudi na poziciji Call Center Supervisor u Hrvatska zarađuje između 7 602 HRK i 12 997 HRK mjesečno neto.

10% zaposlenika zarađuje manje od 7 602 HRK, a 10% ljudi zarađuje više od 12 997 HRK.

Istraživanje se temelji na podacima zaposlenika, očišćenim od ekstremnih i duplih vrijednosti. Ispunjavanjem besplatne, anonimne ankete dobit ćete točniju usporedbu plaća s drugim ljudima koji rade na istoj poziciji kao i vi.

Koji posao obično obavlja Call Center Supervisor

  • Nadziranje dnevnih operacija centra za pozive kako bi se osigurala učinkovitost i djelotvornost u pružanju usluga.
  • Nadgledanje i obuka agenata centra za pozive kako bi se poboljšale njihove performanse i vještine obavljanja usluga korisnicima.
  • Praćenje metriki poziva i pokazatelja učinka kako bi se identificirali područja za poboljšanje.
  • Rješavanje eskaliranih upita korisnika i složenih problema u razumnom roku.
  • Razvijanje i implementacija politika i postupaka za poboljšanje kvalitete usluga i operativne učinkovitosti.
  • Provođenje redovnih procjena učinka i pružanje korisnih povratnih informacija članovima tima.
  • Osiguravanje usklađenosti s politikama poduzeća i zakonskim propisima industrije.
  • Suradnja s drugim odjelima kako bi se obradio potrebe korisnika i poboljšale ponude usluga.
  • Izrađivanje izvještaja o učinku centra za pozive, povratnim informacijama korisnika i produktivnosti tima.
  • Poticanje pozitivnog radnog okruženja koje potiče timski rad i angažiranje zaposlenika.
  • Pomoć u procesu zapošljavanja i uvođenja novog osoblja centra za pozive.
  • Pratiti informacije o trendovima u industriji i najboljim praksama kako bi se poboljšala pružanje usluga.

Za tvrtke - steknite povjerenje u odlučivanju o plaćama

Pošteno odredite plaće svojih zaposlenika. U tome će vam pomoći detaljan izvještaj o plaći. Uvijek ćete imati pri ruci relevantne podatke o plaći.

Najčešći put karijere zaposlenika

Grafikon prikazuje kako zaposlenici najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na naziv radnog mjesta da biste se upoznali s podacima o plaćama.

Pozicija Call Center Supervisor na tržištu rada

Ova pozicija
je na rangu plaća na

457 mjestu

Zastupljenost žena na položaju

68%

Prosječna dob ispitanika u poziciji

34

630. mjesto

Glačar

Tekstilna i kožna industrija

Salary group 1

5 651 - 7 135 HRK

458. mjesto

Staklar

Proizvodnja

Salary group 2

6 163 - 14 956 HRK

457. mjesto

Call Center Supervisor

Podrška korisnicima

Salary group 2

7 602 - 12 997 HRK

456. mjesto

Inženjer grafičke tehnologije u tisku

Novinarstvo, izdavaštvo i mediji

Salary group 2

7 482 - 12 974 HRK

1. mjesto

Direktor IT poslova

Top management

Salary group 3

18 640 - 44 130 HRK

Je li taj raspon plaća prevelik?

Prosječnu plaću u vašoj regiji možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika

Usporedite svoju plaću s drugima.

Ponude poslova prikladne za vašu poziciju:

Pronađite bolje uvjete plaće ili financijske i nefinancijske pogodnosti za sebe.

Pogledajte ponudu oglasa za posao za ovo radno mjesto

Saznajte detaljne informacije o plaćama u svojoj zemlji

Točni podaci
za odluke o plaćama
Izvještaj
1 pozicija na godinu dana
100,00 EUR*
Pristup za 1 korisnika
Idealno za jednokratnu procjenu određenog radnog mjesta.