logo

Podrška korisnicima

Plaća za poziciju Call Center Supervisor, Hrvatska

Prosječna Hrvatska neto plaća je
Na plaću zaposlenika utječe nekoliko čimbenika, prije svega regija u kojoj rade, duljina iskustva, veličina tvrtke i drugo.
Besplatno i anonimno usporedite svoju plaću s drugim ljudima na istoj poziciji i u istoj regiji.
80% ljudi zarađuje:
1 027 - 1 756 EUR
10% zarađuje manje od 1 027 EUR
10% zarađuje više od 1 756 EUR

Plaće u anketi su izražene u neto iznosu.

Na temelju ankete o plaćama MojaPlaca.hr, 80% ljudi na poziciji Call Center Supervisor u Hrvatska zarađuje između 1 027 EUR i 1 756 EUR mjesečno neto.

10% zaposlenika zarađuje manje od 1 027 EUR, a 10% ljudi zarađuje više od 1 756 EUR.

Istraživanje se temelji na podacima zaposlenika, očišćenim od ekstremnih i duplih vrijednosti. Ispunjavanjem besplatne, anonimne ankete dobit ćete točniju usporedbu plaća s drugim ljudima koji rade na istoj poziciji kao i vi.

Koji posao obično obavlja Call Center Supervisor

  • Nadziranje dnevnih operacija centra za pozive kako bi se osigurala učinkovitost i djelotvornost u pružanju usluga.
  • Nadgledanje i obuka agenata centra za pozive kako bi se poboljšale njihove performanse i vještine obavljanja usluga korisnicima.
  • Praćenje metriki poziva i pokazatelja učinka kako bi se identificirali područja za poboljšanje.
  • Rješavanje eskaliranih upita korisnika i složenih problema u razumnom roku.
  • Razvijanje i implementacija politika i postupaka za poboljšanje kvalitete usluga i operativne učinkovitosti.
  • Provođenje redovnih procjena učinka i pružanje korisnih povratnih informacija članovima tima.
  • Osiguravanje usklađenosti s politikama poduzeća i zakonskim propisima industrije.
  • Suradnja s drugim odjelima kako bi se obradio potrebe korisnika i poboljšale ponude usluga.
  • Izrađivanje izvještaja o učinku centra za pozive, povratnim informacijama korisnika i produktivnosti tima.
  • Poticanje pozitivnog radnog okruženja koje potiče timski rad i angažiranje zaposlenika.
  • Pomoć u procesu zapošljavanja i uvođenja novog osoblja centra za pozive.
  • Pratiti informacije o trendovima u industriji i najboljim praksama kako bi se poboljšala pružanje usluga.

Za tvrtke - steknite povjerenje u odlučivanju o plaćama

Pošteno odredite plaće svojih zaposlenika. U tome će vam pomoći detaljan izvještaj o plaći. Uvijek ćete imati pri ruci relevantne podatke o plaći.

Najčešći put karijere zaposlenika

Grafikon prikazuje kako zaposlenici najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na naziv radnog mjesta da biste se upoznali s podacima o plaćama.

Pozicija Call Center Supervisor na tržištu rada

Ova pozicija
je na rangu plaća na

442 mjestu

Zastupljenost žena na položaju

72%

Prosječna dob ispitanika u poziciji

34

602. mjesto

Glačar

Tekstilna i kožna industrija

Salary group 1

750 - 954 EUR

443. mjesto

Asistent na projektima

Administracija

Salary group 2

979 - 1 810 EUR

442. mjesto

Call Center Supervisor

Podrška korisnicima

Salary group 2

1 027 - 1 756 EUR

441. mjesto

Dizajner - prodavač u salonu kuhinja

Prodaja

Salary group 2

957 - 1 848 EUR

1. mjesto

Direktor IT poslova

Top management

Salary group 3

2 522 - 5 970 EUR

Je li taj raspon plaća prevelik?

Prosječnu plaću u vašoj regiji možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika

Usporedite svoju plaću s drugima.

Ponude poslova prikladne za vašu poziciju:

Pronađite bolje uvjete plaće ili financijske i nefinancijske pogodnosti za sebe.

Pogledajte ponudu oglasa za posao za ovo radno mjesto

Saznajte detaljne informacije o plaćama u svojoj zemlji

Točni podaci
za odluke o plaćama
Izvještaj
1 pozicija na godinu dana
100,00 EUR*
Pristup za 1 korisnika
Idealno za jednokratnu procjenu određenog radnog mjesta.

Često postavljana pitanja

Često postavljana pitanja i odgovori o plaći na poziciji Call Center Supervisor.

Neto plaća na poziciji Call Center Supervisor kreće se između 950 EUR i 2 442 EUR mjesečno. Za precizno uspoređivanje preporučujemo da usporedite svoju plaću putem upitnika na MojaPlaca.hr, čime ćete dobiti točniji pregled plaće uzimajući u obzir regiju u kojoj radite.

Najbolje plaćeni zaposlenici na poziciji Call Center Supervisor imaju ukupnu neto plaću od najmanje 1 756 EUR mjesečno.

10% najbolje plaćenih zaposlenika na ovoj poziciji imaju ukupnu neto plaću veću od 1 756 EUR mjesečno, dok 10% najlošije plaćenih imaju manju od 1 027 EUR mjesečno. Sudjelovanjem u našem platnom upitniku dobit ćete preciznu usporedbu vaše plaće s prosjekom na tržištu uzimajući u obzir regiju u kojoj radite.

Nakon 5 godina rada na poziciji Call Center Supervisor zarađuje se 1 412 EUR mjesečno u netu.

Za pregovaranje o plaći potrebno je dobro se pripremiti. Preporučujemo da se tijekom pregovaranja o plaći usredotočite na sljedeće:
  • saznajte trenutačnu tržišnu vrijednost pozicije – na MojaPlaca.hr to možete saznati besplatno i anonimno
  • isticanje iskustva i rezultata – dobro je dobro tempirati razgovor o plaći
  • proširene odgovornosti – ako radite iznad okvira svoje uloge i odgovornosti
  • pripremite alternative – ako nije moguće povećanje plaće, postoje i druge opcije (bonusi, dodatni godišnji odmor itd.)

Podaci o plaći dolaze iz platnog upitnika, gdje svatko može anonimno usporediti svoju plaću s ostalim zaposlenicima na istoj poziciji. Te podatke čistimo i obrađujemo prema našoj metodologiji. Za poziciju Call Center Supervisor trenutno imamo prikupljeno 47 provjerenih ispitanika.